تا حالا شده انقدر  بهتان فشار عصبی از حرفی که نگفته مانده باشد وارد شده باشد که کلا کنترل رفتارتان را از دست بدهید ؟  

نه خوب حتما نشده ، وگرنه یکیتان در موردش مینوشتید  

امروز صبح من دقیقا این حالتی که توصیف کرده بودم شدم :  

همکار گرامی نشسته بود پشت تلفن در 3 تا خیابان آنور تر و هی ارد های ناشتا میداد و ما هم از رو در بایستی ذاتی مان اجرا میکردیم  

تا اینجا که دیگه خون داشت خونمو میخورد  

دلم میخواست پشت تلفن داد بزنم سرش بگم : زنیکه ی ک و ن گنده من که نوکر بابات نیستم ، اما خوب نگفتم و نتیجه اش این شده بود که ساعت 3 بعد از ظهر سوار صندلی چرخ دارم شده بودم و روی سرامیک های کف سالن سر میخوردم درست مقابل چشم همکار هایی که اصلا دلم نمیخواست از من آتو داشته باشند  

حالا که خوب فکر میکنم میبینم باید صبح ها قبل از رفتن قرص آبی هامو 2 تا بخورم

نظرات 2 + ارسال نظر
papar یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:25 ب.ظ


ولی دفعه بدی حتما بهش بگو هر چی دلت خواست. رودربایستی رو بذار کنار.

آلن سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:09 ب.ظ

مسی عزیز ، روزت مبارک.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد